Pohjoisen alueen neuroyhdistysten yhteinen syysretki PERUTTU

26.6.2022
Kategoriat: Yleinen

Syysretki Juopperin Kartanoon peruttu,vähäisen osallistujamäärän vuoksi.

Pohjoisen alueen neuroyhdistysten yhteinen syysretki

Juopperin Kartanoon keminmaalle järjestetään 9.-11.9.2022

Juopperin kartano on idyllinen maaseutuhotelli Keminmaan Itäkoskella.

Tutustu paikkaan: juopperinkartano.fi

Luvassa ulkoilua, liikuntaa, hauskoja pelejä ja mukavaa yhdessäoloa. Mukana on myös Neuroliiton liikuntapalveluiden erikoissuunnittelija Riitta Samsten.

Paikkoja on rajoitetusti, joten ole nopea ja varmista itsesi mukaan parhaaseen syksyn aloitukseen!

PERJANTAINA klo 12-15 ennen saapumista Juopperin Kartanoon, sinulla on mahdollisuus kokeilla melontaa kajakilla sisäsataman rannassa Kemissä hintaan 35e/hlö. Tai voit tulla suoraan paikan päälle Juopperiin klo 15 ( Tervolantie 1967, Itäkoski).

LAUANTAINA on ohjelmassa bocciaa, nännikuminheittoa ja muita pelejä ulkona (sään salliessa). Iltapäivällä fysioterapeutti Senja Valikainen tulee luennoimaan meille aiheesta ”Palaudu ja vahvista mielialaa ja hermostoa”. Meillä on molempina iltoina kartanon sali käytössä ja halukkaat pääsevät laulamaan karaokea. Pihassa on kaasugrilli viritettynä omatoimista makkaranpaistoa varten klo 20-21.

Majoitustiedot: 1hh/85e/yö/huone    2hh/95e/yö/huone

Majoitushinnat sisältävät aamupalan ja saunan. Huoneissa ei ole wc-tiloja, mutta niitä on käytävillä useita.

Ruokailuhinnat:

ruokailupaketti: pe ja la päivällinen, la päiväkahvit 55e/hlö.

Iltapalaa ei ole saatavilla, kukin huolehtii itse makkaroista ja muista välipaloista, joita tarvitsee. Huoneissa on minibaarit säilytystä varten. Ravintolassa on A-oikeudet ja kartano on kokonaan anniskelualuetta.

ilmottautumisohjeet. Ilmoittaudu 25.8.2022 MENNESSÄ:

1. Soita, Juopperiin ja varaa majoitus sekä haluamasi ruokailut p. 050 466 1061. samalla voit kertoa mahdollisista erityistarpeistasi.
  2. Soita Sinikalle p. 0405880935 ja ilmoita osallistumisestasi. Mikäli haluat osallistua melontaan, sinulta tiedustellaan joitain lisätietoja aiheeseen liittyen. voit myös ilmoittautua päiväkävijäksi (aamupala silloin 12,90e)