Toiminta

Sinä, joka sairastat MS-tautia, harvinaista neurologista sairautta, läheinen tai muuten kiinnostunut yhdistyksemme toiminnasta olet tervetullut jäseneksi. Tule rohkeasti mukaan iloiseen toimintaamme.

Yhdistyksen alueella toimii kaksi MS-kerhoa.
Kemin MS-Kerho kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa erilaisten teemojen, retkien tai yhdessäolon ja virkistyksen merkeissä. Kerhon vetäjänä toimii syksystä alkaen 2009 Sinikka Myllyoja. Torniossa toimiva Meän Väylä kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa myös erilaisten teemojen, retkien ja yhdessäolon ja virkistyksen merkeissä. Kerhoissa luvassa eri teemoja, luentoja ja mukavaa yhdessäoloa. Kenenkään ei ole pakko puhua sairaudestaan, mutta täältä saat vertaistukea.

Yhdistyksessä saat olla mukana suunnittelemassa toimintaa. Voit liittyä myös kannattajajäseneksi yhdistys-valikon alla olevalla liity jäseneksi valinnalla. Jäseninämme on sekä potilas-, omais- että kannattajajäseniä.

NUORET!

Neurologisia sairauksia sairastavia nuoria toivotaan mukaan toimintaan mahdollisen nuorten oman ryhmän perustamiseksi. Yhteyttä asian tiimoilta voit ottaa osoitteeseen jouko.patokoski@luukku.com tai henna.alaluusua@gmail.com